Skocz do zawartości

Regulamin Forum CentrumRadiowe.pl


Aragon

Rekomendowane odpowiedzi

REGULAMIN FORUM CENTRUMRADIOWE.PL



I. REJESTRACJA
1. Użytkownik, rejestrujący konto na forum, zaznacza, że akceptuje niniejszy Regulamin Forum oraz jest świadom odpowiedzialności za wszystkie ruchy wykonane na nim.
2. Przy rejestracji swojego konta należy podać "prawdziwy/aktualny" adres e-mail. Złamanie tej zasady kończy się zablokowaniem konta na forum.
3. Nazwa użytkownika powinna być przyzwoita, bez wulgaryzmów i obraźliwych słów.
4. Jeden użytkownik może zarejestrować tylko jedno konto na forum. Każde inne będą blokowane a konto pierwotnie pierwsze będzie informowane o precedensie ostrzeżeniem.

II. WYPOWIEDZI
1. Forum CentrumRadiowe.pl jest forum dostępnym dla wszystkich i każdy użytkownik ma prawo wyrażać swoje zdanie i opinie.
2. Pamiętaj, aby wykorzystywać wszystkie opcje dostępne na forum takie jak „szukaj”, nie dubluj tematów, pisz poprawnie i zgodnie z etyką i zasadami, nie używaj wulgaryzmów ani słów powszechnie uznanych za obraźliwe, nie obrażaj innych użytkowników forum czy shoutbox'a, nie pisz caps lockiem, nie spamuj!
3. Nie pisz wyłącznie DUŻYMI LITERAMI, nie formatuj niepotrzebnie czcionki.
4. Na forum panuje bezwzględny zakaz używania koloru czerwonego. Kolor ten jest przeznaczony tylko dla moderatorów i administratorów forum!
5. Swoje posty umieszczaj w odpowiednich, przeznaczonych do tego działach, co zdecydowanie ułatwi prace moderatorom forum. Administratorzy i moderatorzy forum maja prawo usuwać i edytować posty/tematy niezgodne z regulaminem forum.
6. Pisanie "Post pod swoim postem" Jest zabronione we wszystkich działach.

III. SHOUTBOX
1. Shoutbox jest ogólnie dostępnym miejscem do rozmów w otoczeniu aktualnie zalogowanych użytkowników forum.
2. Wymagamy pełnej kultury w wypowiedziach, w których nie używamy wulgarnych słów oraz nie obrażamy innych użytkowników Shoutbox'a.
3. Używanie koloru czerwonego (jak również kolorów nieczytelnych dla innych użytkowników) oraz CAPS LOCKa jest całkowicie zabronione w obrębie Shoutbox'a.
4. Nie nawołujemy do kłótni, nie kontynuujemy jej - wszelkie spory można rozwiązywać drogą prywatną, tj. pw, email, messenger etc. Tyczy się to również rozmowy w stylu "trollowania" - informacje na temat tego terminu odsyłamy do Google - dbamy o normalną przyjacielską atmosferę!
5. Nie reklamujemy innych serwisów, portali powiązanych z konkurencją i kierujących do konkurencji oraz zewnętrznych serwisów, platform niezwiązanych z forum CentrumRadiowe.pl.
6. Całkowity zakaz floodowania, czyli powtarzania tej samej wiadomości.
7. Bezwzględny zakaz spamowania, w skład którego wchodzi np. zwielokrotnienie słowa, znaku specjalnego, bądź emotikony.
8. Nieprzestrzeganie któregoś z punktów regulaminu skutkuje dowolnie wybraną karą dla użytkownika wybraną przez Moderatora lub Administratora forum, tj. blokada pisania na shoutbox'ie lub blokada konta na 40 minut,  warn lub ban na okres 30 dni.

IV. REKLAMA
1. Na forum oraz w shoutboxie nie zamieszczamy reklam, linków do innych serwisów czy też portali nie współpracujących z CentrumRadiowe.pl - za każdą taką reklamę otrzymuje się 1 ostrzeżenie oraz ban na okres 72 godzin.
2. Istnieje również zakaz reklamowania innych stron jak również portali konkurencyjnych w avatarach, sygnaturach i podpisach - za to otrzymuje się 2 ostrzeżenie oraz ban na okres 14 dni.
3. Rejestrując się na forum wyrażasz jednocześnie zgodę na otrzymywanie korespondencji w postaci e mail od administracji związanej ze stroną radiotp.pl

V. WIADOMOŚCI via. E-MAIL/PW
1. E-maile/PW pochodzące z Naszego forum nie są w żadnym wypadku SPAM'em.
2. Jeżeli nie chcesz dostawać wiadomości reklamowych/informacyjnych, powiadom administrację o tym.
3. Masz prawo do zgłoszenia administracji otrzymania spamu od innych użytkowników.
4. Jeżeli jesteś świadkiem otrzymania linku/reklamy o tematyce erotycznej/pornograficznej/łamiącej polskie prawo, niezwłocznie powiadom o tym Administrację centrumradiowe.pl, która podejmie natychmiastowo odpowiednie kroki w kierunku osoby spamującej.
5. Jeśli otrzymałeś na PW z reklamą innego portalu zgłoś to!

VI. USUWANIE POSTÓW/TEMATÓW/KONTA NA PROŚBĘ UŻYTKOWNIKA
1. Administracja jak i Moderatorzy mają prawo do kasowania postów/tematów na prośbę użytkownika będącego autorem postu/tematu.
2. Prośba ta powinna zostać przedstawiona publicznie w temacie, którym dany post się znajduje/temacie, który ma zostać skasowany.
3. Do prośby dotyczącej kasacji tematu/postu powinien zostać dołączony powód tej czynności.
4. Konta zarejestrowanego na forum, nie można potem skasować ze względów bezpieczeństwa i ochrony dla zakładania kolejnych kont przez jedną osobę.
5. W skrajnych przypadkach konto zostaje usunięte w porozumieniu z użytkownikiem - każde nowe konto po ówczesnym skasowaniu starego zostanie bezapelacyjnie zablokowane.
6. Posty oraz tematy usuniętego konta również ulegają skasowaniu.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Powyższe zasady powinny być przestrzegane przez wszystkich użytkowników.
2. Obowiązkiem użytkownika jest także zapoznanie się z regulaminem poszczególnych działów.
3. Osoby nie przestrzegające regulaminu, będą karane.
4. Złamanie jakiejkolwiek zasady kończy się odpowiednimi konsekwencjami:
- upomnienie po przez "prywatną wiadomość"
- ostrzeżenie (jedno ostrzeżenie znika po 90 dniach od daty nadania go)
- zablokowanie pisania postów (na określony czas)
- zawieszenie konta (na określony czas)
- zablokowanie konta (wejścia na forum) tzw. BAN
5. Administratorzy bądź też Moderatorzy forum nie mają przymusu upominania użytkownika łamiącego regulamin, a co za tym idzie, użytkownik ten otrzymuje karę natychmiastowo.
6. Odwołanie się do którejś z powyżej wymienionych kar wymierzonych przez Moderatorów jest możliwe w formie wiadomości prywatnej lub drogą email na adres [email protected].
7. Administrator jak i Moderator nie mają obowiązku argumentować publicznie podejmowanych decyzji.
8. Administratorzy oraz moderatorzy zastrzegają sobie prawo do nieprzestrzegania niektórych punktów tego regulaminu oraz do jego zmiany.
9. Użytkownicy którzy zajmują się Moderacją forum mają prawo usuwać, edytować treści postów niezgodne z regulaminem.
10. Jeśli masz jakieś uwagi co do przestrzegania regulaminu na forum skontaktuj się z adminem (PW lub e mail).
11. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.
12. Administracja forum  zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu w dowolnym momencie jednocześnie informując o tych zmianach użytkowników na łamach forum CentrumRadiowe.pl.


KAŻDY UŻYTKOWNIK, ADMINISTRATOR ORAZ MODERATOR FORUM CENTRUMRADIOWE.PL, BEZ WZGLĘDU NA TO JAKĄ FUNKCJĘ PEŁNI NA FORUM, POWINNA ZWRACAĆ SIĘ Z SZACUNKIEM DO POZOSTAŁYCH UŻYTKOWNIKÓW FORUM I JEST TO ZASADĄ BEZWZGLĘDNĄ !



Autor: Aragon
Data opublikowania: 5.04.2024 r.
Data modyfikacji: 14.04.2024 r.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Aragon zmienił(a) tytuł na Regulamin Forum CentrumRadiowe.pl
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności